Un camino de experiencias

Un camino de experiencias

dijous, 29 d’octubre del 2015

Fa molt de temps...

Benvolgut blog
Fa molt de temps que no escric res, que no et faig servir, més de tres anys, i en aquest temps han passat moltes coses.

En aquest temps la meva vida ha canviat, jo he canviat. La gent del meu voltant va i ve, però jo segueixo amb mi. I donat que he de conviure amb mi, val més que em senti a gust.

Renuncio a pensar en el passat, en les coses que he fet malament, prefeixo pensar en el que puc fer bé avui, i cada avui que representa cada nou dia.

He descobert noves coses, noves sensacions, noves histories. I m'enfoco en viure cada moment.
S'han acabat la por, l'indecisió, el postergar i la necessitat d'aprovació. Adeu, ja no em feu falta.

Soc lliure i em sento lliure, lliure per viure, per crèixer, per estimar, per sentir...
Segueixo el meu cami, feliç per poder-lo seguir.
 
Gracies Vida.  Gracies Pare

1 comentari:

  1. felicidades, no importa lo que se destroza en el camino , total el camino al infierno es pisar a los demas sin importar el dolor y el sufrimiento ajeno

    ResponElimina